از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

حالم بده !

این حجم از حال بد من توی تاریخ زندگیم شاید بگم بی سابقه بوده!! 

اصن هرروز یه اتفاق بد یه بدبیاری یه چیزی هس ک حال منو بد کنه ! 

اصن مگه بدتر از منم هست؟ ینی بدتر از من روی این کره ی خاکی دیگه نیست... اینو آدمای اطرافم بم میگن!

مدام توی خونه دارم با خودم پچ پچ میکنم به اینجا که میرسم لال مونی میگیرم نمیدونم چرا! 

کاش یه اتفاقی بیفته تو زندگیم... یه اتفاق خوب ... تا یکم بتونم بلند شم... بدجوری خرابم!

دلم برای پسرم می سوزه ... اون باید یه مادر شاد داشته باشه ... 

برام دعا کنید بچه ها ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ب.ظ

من از شما خیلی بدترم. وبلاگ رسیدن . بلاگ اسکای

رسیدن دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:23 ب.ظ http://rozaneeh.blogsky.com/

اینم آدرس بیا بخون تا حس خوشبختی کنی

beny20 دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:12 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

سلام ای بانوی غم خور ..
علاقه شدیدی به غم داری انگار ..

این چه وضعشه ؟ چرا آخه ؟
می دونی امروزه همه عادت به نیش زدن کردن ،
همه عادت به بد بودن کردن ،
همه عادت ب این کردن که داشتی های خودشونو قدر ندونن ،
اما شما اینو بدون ، با خودت تکرار کن فرق داری با همه .. بگو
ک میشه نادیده گرفت ، میشه کوتاه اومد ، میشه بی خیال شد ،
بگو بی خیال بخاطر بچه ات ، گفتی ؟ باز بگو ، هزار بگو ،
میلیون بار ببخش .. این جمله رو درک کن به خودت بگو ،
اونا نفهم .. منم باید نفهم باشم ؟؟؟
اونا بد ، من بخاطر بچه ام و آینده خوب رفتار می کنم ..

حرف پلوت هیچ‌وقت مهم نباشه ،
اما ادمای ک دلتو شکستن توی ذهنت باشه ،
ک دل براشون نسوزنی ،
و بهشون فکرم‌نکنی فقط سلام و سلام علیکم تموم ،
واسه خوشحالیت بجنگ ،
نشستی هی از غم میگی خب نا خواسته غم میاد سمتت ،
بخند و نترس لباس های شاد پست های شاد تشکر از خدا کن .
درست میشه انشاالله همچی ..

فاطمه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:54 ق.ظ http://darya-tanhast.blogsky.com/

سلاااااام عزییییییییییییییزم...

تو چقدر بزرگ شدی دختر...
مامان شدی
واااااای خدای من...

باورم نمیشه همون مرجانی که ی روزی از ماجراهای خودش و جوجه جانش می نوشت مامان شده...

چه خوب که بعد سال ها اومدی...

من که تمام این سال هام بودم...
کلا هستیم در خدمت اسلام و مسلمین...
در خدمت همه چیز هستم
جز زندگی
خخخخخخخ


میام پیشت....
توام بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد