از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

چهارشمبه ی خونین...! (:

امشب چهارشنبه ی آخر ساله البته اشتباه نکنید! در تهران جنگ بین ایران و عراقه که بعد از چندین سال دوباره تکرار میشود! (: بالاخره تاریخ تکرار میشود دیگه! اینجام همینه! (: 

یادش بخیر بچه بودیم با همسایه ها به خصوص از جنس نر (((: کلی آتیش بازی میکردیمو باهم مسابقه میذاشتیم که کی میتونه بیشتر بپره از روی آتیش! که اصولا هم اونا برنده میشدن! چون بنده یکم ترسو بودم! (: ولی همینا بود که واسمون خاطره شد. بیچاره بچه های الان چه خاطره ای میتونن از چهارشنبه ی آخر سالشون داشته باشن جز صدای توپ و تانک و جنگ و جیییییغ و فریادو……! چی بگم والا؟! من که به شخصه زهره ترک میشم! و البته پدر محترم هم اصصصصلا اجازه نمیده ما بریم بیرون! دستش درد نکنه  والا. 

هی به این آقا جوجه میگم نرو بیرون بابا پسر خوب! نرووووووو! من قلبم میاد تو دهنم تا تو برسی خونه! ولی کیه که گوش بده!؟ جوجه ست دیگه…. ! 

خوب حالا یکم حرفای دیگه بزنننننم (:

مرجان خانوم بازم لباسای خوشمل خوشمل خریددددن! این مادر بنده دیگه امسال مارو شرمنده کردن و هییییی  واسه ما لباس میخرن! قربونش بره دخملششششششششش! :-* 

امروز کلی عشق بازی کردم! ینی من نکردمااا ! جوجه با روحم عخش بازی کرد! کلی قلقلکش داد! (: انقذه کیییییف داااااد! (: جای شما خالی… (((((((((: 

جمعه شاید جوجه رو دیدم. بستگی به موقعیتم داره. ایشالا که بشه. اگه برم کللللی چیزای خوف دارم برای گفتن.مطمئنم…در ضمن عسک آقا خرسمم میذارم براتون و خیلی چیزای دیگه…. 

این پست مال دیشب بود دوست جونام ولی از اونجاییکه به نت وصل نمیشدم الان پابلیشش کردم! 

*****************************************************************  

این مال الانه! 

 

چشمهای من

این جزیره ها که در تصرف غم است

این جزیره ها که از چهار سو محاصره است

در هوای گریه های نم نم است...

... 

پ.ن: بالاخره یه روز چوب این اخلاق بدت رو میخوری!!!! 

 

پ.ن: خیلی دلم گرفته! خیلی هم تنگ شده برات!... میدونی که باتوام؟ با خود خودت... تویی که اینهمه تنهام گذاشتی و هیچ سراغی ازم نمیگیری...! دست و دلم به هیچ کاری نمیره!

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام دوست گلم [گل][گل][گل]علی چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.atrine.com/

عطر ماه تولد شما
http://www.atrine.com
کتاب و سی دی راز و رمز شیک پوشی
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده
حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
http://www.atrine.com
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی
فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن
به قدرت جذابیت شما
هر شیشه عطر به همراه 1 کتاب و 1 سی دی ارائه می شود.
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com
رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد
این عطرهای بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی
بر اساس روانشناسی
عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها
برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی
متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی
طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان
این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود
و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر
به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب
با سلیقه های افراد متفاوت
تهیه شده است این محصولات جزو
پرفروش ترین عطرها در جهان و
بویژه در ایـران بوده است
فقط و فقط در این سایت
http://www.atrine.com
به این کیفیت عطر درجه 1 دنیا را تجربه میکنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com

.:: علی ::. چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

پرنده خانوم پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

مرجان خانومی سلااااااااااااااااااااام:*
خوبی عزیزم؟
پرنده خانوم خیلی سرماخورده:((((((((
ببخشید که دیر اومدم
از دیروز توی رختخواب بودم تا همین یه ساعت پیش:دی
اولندش که لباسات مبارکه عزیزمممممممممممم:*
دومندش منم از چهارشنبه سوری و ترقه و آتیش بازی و اینا اصلا خوشم نمیاد
ترق توروق ، که چی بشه آخه
فکر کنم بهم استرس وارد میشه:دی
سومندش منتظر عکسااااااام:)
فردا هم که جمعه.ست
ایشالا جوجه خان رو ببینی کلی هم بهتون خوش بگذره:*
میگم مرجان این ویروس گوشیت عجب بدجنسیه ها
تا حالا اینچوریشو ندیده بودم که حمله کنه به دوربین موبایل:دی
بوووووووووووووووووووووس:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد