از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

خاله زنک ها!!!!!!

* وای که چقد بدم میاد از دخترای خاله زنک! 

 وااااقعا حالم بهم میخوره ازشون!  

دیدید دخترایی که یه بند از دوست پسر یا حالا نامزدشون تعریف میکنن! همش میخوان بگن که فلانی بی عیب و نقص ترین آدم دنیاست! یه جوری تعریف میکنن که انگار استغفرالله پیامبر نازل شده براشون!!! 

بدبختانه منم گیر یه همچین آدمی افتادم! کچلم کرده! مدااااااام میگه .... این کار و میکنه! .... اون کار و میکنه! .... خیییییلی پسر خوبیه! .... همش قربون صدقم میره!.... انقد دوسم داره که اصلا دوری منو نمیتونه تحمل کنه! ..... از دور ی من رنج میکشه!.... هرچی من بگم نه نمیگه!.... فلان کارو میکنه بیسار کارو میکنه!! ینی واقعا دیوونم کرده! 

 یکی نیس بهش بگه آخه بنده ی خدا هرکی رابطش عمیقتر باشه و عشق بیشتری توش باشه که دیگه لازم نمیبینه انقد بیاد همه جا جار بزنه! عین خاله زنک ها میمونه! منم گاهی اوقات میبینم داره چرت میگه و مم حرفی واسه گفتن ندارم میگم آره جوجه هم همینطوره! که حداقل ساکت شه!!!  

آخه من خودم اصلا دلم نمیخواد از رابطم با جوجه واسه کسی بگم که چقد دوسم داره و چکارا برام کرده و میکنه! فک میکنم همینکه من قدر اونو میدونمو اونم قدر منو میدونه کافیه.

وای خدایا هیچوقت نخواه که منم برم در جرگه ی خاله زنک ها!!! متنفرم!

* باید ازت عذر خواهی کنم جوجم! من خیلی غمگینم! منو ببخش! اذیتت میکنم! ):  تو خیلی خوبی...

* الان با مامی و بابی میخوایم بریم رو این کوهه مراسم آش خورون راه بندازیم! ((((: ! وای خیلی خوفههههههههههه! (:  عسک میگیرم بهتون نشون میدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://mediaplayer.tk/

درود ، دانلود جدیدترین کلیپ ها؛ موزیک وموزیک ویدیو های ایرانی
[گل][بدرود]

پرنده خانوم جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

به به
خوش بگذره
ما هم ناهار آش داشتیم
خیلیییییییی دوست دارمممممممممممم
:پی

میفهمم چی میگی
اون دوستتم تحویل نگیر
منم زیاد دوست ندارم راجع به جزئیات رابطمون واسه کسی حرف بزنم و هدفم این باشه که عشق عسلی نسبت بهمو بهش ثابت کنم

پرنده خانوم شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ

بعضیا الان داره بهشون کلی خوش میگذره:*
بووووووووووووووس:*

سیامک سالکی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام مرجان عزیز.
خوبی؟ خوشی؟ سرحالی؟ مماخت چاقه؟!!!
اینم آدرس، البته من خیلی وقته که اونجا نرفتم و نمیدونم هنوزم هستن یا نه:
یکی شون نبش خیابون فلسطینه، کنار کافه گودو.
اون یکی هم تقریبا روبروی پمپ بنزین وصال شیرازیه، یه فروشگاه تو مایه های رسانه های تصویری، تقریبا نزدیک فروشگاه سروشه. البته این یکی شبا خیلی زود میبنده و میره، بهتره تا قبل از شش بعد از ظهر بری پیشش.

خیلی مواظب خودت باش مرجان عزیز.
فعلا.

محسن یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

سسلام. کجا بودی یه مدت نبودی حالا هم که اودی چقدر مطلب گذاشتی !!!!!!!! باید ببخشی من منظوری ندارم ولی خانوما بعضی کاراشون حال آد مو به هم میزنه. من از این خاله زنک بازی که متنفرم حالا الا ن بد نیست تعد از ازدواج میبینی هر حرفی تو خونه زدی درو همسایه و فامیل و خواجه حافظ شیرازی هم میدونه من که اصلا نمیتونم تحمل کنم خدا بهت صبر بده

پیشی بانو یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

این طور آدما معمولا دچار عقده حقارتن و می خوان با این حرفا خودشون رو مهم و بزرگ جلوه بدن...تو بی خیالی طی کن گلم بهش اهمیت نده:)
جای ما خالی...:)

جوجو چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام مرجان جونم..اخ گفتی...امان از دست این جور ادما......
برات خیلی متسفم که مجبوری تحملش کنی..خانوم گل!من اپم...
اینقده هم جوجو رو اذیت نکنه...دهههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد