از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

عکس تفلدم ۲

 

 

اینم دست مرجان خانوم وقتیکه داشت کیکشو می برییییییییییییید! (: اونم پای آقا جوجه!!! ((((((((((: 

 

 

 

این ادکلن رو هم آقا پسر عمه ی جوجه و خانومش خریدن!! و اون مرسی رو هم بازم آقا جوجه خرییییییییییید(((:

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://WWW.MOH3N1990.BLOGFA.COM

سلام.تولدت مبارک

VpnServ Team یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.v-p-n.in

فقط تا 20 خرداد وی پی ان 6 ماهه همراه با 1 ماه رایگان وی پی ان 12 ماهه فقط 20000 تومان

VpnServ Team یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.v-p-n.in

فقط تا 20 خرداد وی پی ان 6 ماهه همراه با 1 ماه رایگان وی پی ان 12 ماهه فقط 20000 تومان

پرنده خانوم یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

آخیییییییی
دستشو:))))چه کوشولوئه:*
مبارکت باشه عسیسم:*
ایشالا سال بعد کنار هم بودنتونو بعنوان هدیه از همدیگه بگیرید:)
--
ایمیللللللللللللللللل

پرنده خانوم یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

دخملی شوخی کردم:*:*:*
خب مرجان این آی دی یاهو همون ایمیلته دیگه
یعنی این:
marjan68@yahoo.com
یه بار امتحان کن
برو توی این سایت:
http://mail.yahoo.com
بعد همون آی دی(marjan68) و پسوردتو توی جای مخصوصش وارد کن
اگه تونستی وارد شی یه خبری بده:*
----
من توی مسنجر ادت هم میکنم:*

صابر دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مرجان جان...

ممنون که بیادم بودید... ببخش توروخدا مدتی هست سرم خیلی مشغوله..

اخه شنیدید میگن بیکاری خودش کلی کاره

وای تولدتون مبارک....

چه کادئوهایی... من که از اون لوح خیلی خوشم اومد. مبارکتون باشه

صدسال به این سال ها

جهان کوچکم از تو زیباست چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ


منو نسپار به فصل رفته ی عشق

نذار کم شم من از اینده ی تو

به من فرصت بده گم شم دوباره

توی اغوش بخشاینده ی تو

به من فرصت بده برگردم از من

به تو برگردمو یار تو باشم

به من فرصت بده باز از سر نو

دچار تو گرفتار تو باشم

به من فرصت بده رنگین کمون شم از اغوش تو تا معراج پرواز

این کی بووووود؟؟؟ تو روخداااا! این شعر رو جوجم همش برام میخونهههههههههههههههههههه !
تو کی هستییییییییییییییییی؟!!!!

پیشی بانو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

تولدت مباررررکککککککککککککک مرجان جونم:*
ایشالا به همه ی آرزوهای قشنگت برسی گلم:)
چه کیک تولد خوشملی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد